Inštrukcie, ako postupovať pri reklamácií produktov.
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?
Borismlyncek2021-11-24T13:16:01+01:00V prípade reklamácie tovaru nám prosím zašlite reklamovaný tovar spolu s faktúrou a bližším popisom dôvodu reklamácie na našu adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
05201 Spišská Nová Ves
K reklamácii tovaru nájdete všetky potrebné informácie aj v našich obchodných podmienkach. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácií nás prosím vždy vopred kontaktujte na náš e-mail eshop@kaviarenmlyncek.sk
Kto znáša náklady na poštovné v rámci výmeny/vrátenia/reklamácie tovaru?
Borismlyncek2021-11-24T13:16:23+01:00Suma za poštovné v rámci výmeny, vrátenia, alebo reklamácie tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho.